Gunakan browser Mozilla Firefox atau Google Chrome untuk tatapan lengkap

Selasa, Jun 01, 2010

Mesyuarat Panel Penasihat 4


Mesyuarat AJK Panel Penasihat KKBA untuk kali keempat diadakan pada 01 Jun 2010 mulai jam 2.30 petang di Bilik Mesyuarat Klinik Kesihatan Bakar Arang.

Mesyuarat membincangkan dan meluluskan perkara berikut :

a.  Program Taklimat Untuk Penyokong Penyususan Ibu

     Satu taklimat akan diadakan pada 23 Jun 2010 di Klinik Kesihatan Bakar Arang. AJK diminta mengemukan nama nama sukarela yang berminat untuk menyertai organisasi ini dan diminta hadir untuk taklimat tersebut.

b.  Program Remaja 

     Program pertama anjuran panel penasihat telah ditetapkan dan akan diadakan di Sekolah Menengah Sungai Pasir, Kuala Muda Sungai Petani pada 24 hb Jun 2010. Target program ini adalah untuk remaja berusia 15 dan 16 tahun. Program bertujuan memberi kesedaran kepada remaja tentang masalah sosial masakini

c.  Perlantikan Timbalan Pengerusi Peringkat Negeri dan Pengerusi Daerah

     Ucapan Tahniah kepada Pengerusi Panel Penasihat KKBA atas pelantikan sebagai Timbalan Pengerusi Panel Penasihat Peringkat Negeri Kedah.

     En Ibrahim juga dilantik Pengerusi Panel Penasihat Peringkat Daerah Kuala Muda. Semua AJK berharap beliau akan memberikan perkhidmatan terbaik di atas perlantikan tersebut.

d.   AJK baru

       Mesyuarat menerima masuk seorang AJK baru iaitu Encik Shamsulsham bin Sabudin dari Taman Cendana Sungai Petani. Beliau yang juga Pengerusi Rukun Tetangga Taman Cendana berharap akan dapat menyumbangkan khidmat dan idea kepada panel penasihat. Beliau ingin mengetengahkan program kesihatan kepada warga Taman Cendana.


Penerangan/taklimat tentang kesihatan yang menjadi satu agenda tetap mesyuarat panel ini tidak dapat disampaikan pada kali ini kerana Dr. Prem bercuti. Ia ditunda ke mesyuarat yang akan datang.

'